Thursday, December 2, 2010

Let my lense talking - 17nov2010

Raya Aidiladha baru2 ni aku ada job tuk shoot pic nikah membe aku kat kluang,dengan berbekalkan camera murah aku ni,aku gerakla ke rumah die ...so hari ni aku nak share skit pic2 time majlis tu..nama pasangan yang aku shoot ni Farah dan suaminya Azhari. 1 hari ni ujan je..tapi sume takde pape masalah..family pengantin sangatla sporting dan memang sempoi..tahniah kepada Farah dan pasangannya..moga berkekalan ke anak cucu dan cicit.Jom tengok pic time majlis tu.

make up time



pengantin perempuan a.k.a farah
ni plak pengantin lelaki a.k.a azhari
aku terima nikahnya....
selamat diijabkabul
farah's family

azhari's family
antara kengkawan yang hadir
haaa baling2....
        ____________________________________________________________

8 comments: