Saturday, January 1, 2011

Happy New Year 2011

Salam semua,nak wish Selamat Menyambut Tahun Baru 2011,baru je beberapa jam kita tinggalkan tahun 2010. Sebenarnya untuk aku sendiri memang banyak suka duka tahun 2010 ni, macam-macam benda kot yang jadi kat aku tahun 2010. Tapi aku akui semua tu mematangkan aku dan membuatkan aku banyak belajar.
Boleh aku nak tau apa azam korang tahun 2011??Untuk aku,memang aku nak kawin tahun 2011,rasenye lepas ni aku start post bab kawin je kot,hehehehe....(ni blog photography ke blog orang kawin hee??)
Apapun,aku nak ucapkan Happy New Year 2011,semoga azam korang semua tercapai..




_______________________________________________________________

2 comments:

  1. kawen oh kawen..i loike...
    blog photograpy r..sbb amek gmbo org kawen jer..

    mane pic firah ne??adoi..berzaman tunggunye..

    ReplyDelete
  2. nak tukar jadi blog kawin la...pasni sume post psl pelamin,wedding preparation and so on je...hahahahahaha...pic firah??/hohohoho...sat2..

    ReplyDelete