Sunday, May 22, 2011

Tunang

Alhamdullialh,lama sangat dah tak update blog,ni sume disebabkan oleh kerje2 aku & urusan perkahwinan,so hari ni kita update balik semua yang jadi masa 3 bulan sebelum ni.
Alhamdulillah jugak,genap tanggal 30 Januari 2011 aku dgn dia ditunangkan dalam satu majlis kecil yang dihadiri keluarga.Family aku dtg 3 bijik kete yang diwakili Pak Uda sefamily dan keluarga aku sendiri.Diorang sume sampai JB dalam kul 8 mlm cmtu jugak la dan trus stay kat Rumah Alumni UTM yang sangat best.
So ni aku nak share sikit pic semasa majlis tu.

adik aku yang kecik layan cite indon kt Rumah Alumni UTM


  
abah & adik
pak uda & jurucakap perempuan
dad
betul ke cek ni
sarung cincin oleh ibuku
penyerahan check hantaran
adik yang bangga dapat amik pic
hadiah dari pihak perempuan
makan2
abah with abg ipin

Ok,takat tu dulu,nanti aku upload lagi pic yang lain2 ye..

___________________________________________________________

No comments:

Post a Comment