Friday, November 25, 2011

Farewell AGA 8458

Genap 4 tahun 7 bulan AGA 8458 dah berkhidmat dgn aku,so tanggal 18 november 2011 merupakan hari terakhir dia bertuankan aku,fuhh...lama betul dah dia ke mane2 dgn aku,mcm2 tempat dah dia redah..kalo ikutkan memang sayang nak let go tenggiling tu,tapi memandangkan mileage dia yang dah melampau sangat terpaksala aku let go jugak.so apa pun kau memang tenggiling yang sangat2 bagus,tak pernah menyusahkan aku,tak pernah meragam,tak pernah breakdown tepi jalan.U r the best....farewell my friend..may your new owner treat u as how I did to u for these 4 years before.See u later my myvi AGA 8458.





______________________________________________________________

2 comments:

  1. uish dah let go ke arn? angkat kete pe plak ni

    ReplyDelete
  2. dah let go la cuks...angkat kete sorong plak la ni..

    ReplyDelete